Witaj czerwcu!


W tym miesiącu punktualnie - pierwszy dzień miesiąca a wraz z nim gotowa tapeta. A nawet dwie :)
Żadne kwiaty nie kojarzą mi się z czerwcem tak bardzo jak maki. Piękne, czerwone głowy porastające łąki i pobocza dróg. Jako dziecko zawsze żałowałam, że nigdy nie udało mi się ich donieść do domu w całości, mimo tego, że z łąki był niedługi kawałek drogi, najczęściej po drodze gubiły wszystkie swoje płatki.
W zasadzie do tej pory trochę żałuję, że w domu nie da się cieszyć polnymi makami dlatego też wybór motywu na czerwcową tapetę był dla mnie oczywisty i mam nadzieję, że też lubicie maki tak samo jak ja i przypadnie Wam ona do gustu  :) 
A dlaczego dwie wersje? Kalendarz, wiadomo, standardowo. Natomiast drugą - z motywującym hasłem, przygotowałam z myślą o grupie na FB, której autorką jest Shameless Maya i od niej też pożyczyłam to hasło. Mayę odkryłam kilka lat temu i od tego czasu jestem wierna jej filmom. W przeciwieństwie do wielu popularnych youtuberów, którzy głównie chwalą się tym co kupili i gdzie byli (i co ta kupili) jej widea naprawdę niosą ze sobą wiele wartości i jeśli czasem brakuje Wam kopa do działania szczerze polecam jej kanał na youtube.

Wersja kalendarzowa, w pełnym przeglądzie rozmiarów. 

Wersja motywacyjna, tylko w rozmiarze na komputer. 
 
Udanego czerwca! :) 

3 komentarze:

  1. Ale piękna tapeta :-) minimalistyczna, ale smaczna. Mi polne maki kojarzą się właśnie z początkiem lata i wakacjami na wsi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna... Ale masz talent, ja ledwo umiem prosto kredki trzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda tworzysz! :) Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)