Sideways Bias Triangle Shawl - idealny zimowy szal

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Dawno, dawno temu, za siedmioma górami, za siedmioma lasami...był Poznań, a w nim Moher, gdzie obkupiłam się w YarnArtowy Shetland. Z włóczki miał być męski sweter, jest idealna, zimowa chusta - Sideways Bias Triangle Shawl.

Jest to udzierg bardzo prosty, monotonny, trochę taki nawet ascetyczny, tym bardziej w tym konkretnym kolorze, ale właśnie dzięki temu bardzo mi się podoba i chętnie zrobiłabym jeszcze jedną, tylko trochę większą. Myślę, że gdybym miała jeszcze jeden, no może dwa motki włóczki, byłaby wtedy rozmiarowo idealna i udało by mi się zrobić 19 powtórzeń warkocza (jest 14), chociaż już teraz jest z niej mały kocyk :) 

Co do samej włóczki - mimo, że w jej składzie przeważa akryl - jest go aż 70% to chusta jest bardzo ciepła i udało mi się w niej wytrzymać do zdjęć tylko chwilę. Ponad to, trafiały się miejsca gdzie włókno było bardzo grube w porównaniu z resztą, chociaż nie rzuca się to w oczy w skończonej robótce. Jednak robiło się z niej bardzo dobrze i mam nadzieję, że nie będzie problematyczna w użytkowaniu.


Autorka wzoru, Leslie Weber podpięła to zdjęcie do strony wzoru, nie będę ukrywać, jestem trochę dumna :)

I tu jeszcze taki mały off z motania chusty przed lustrem -  bardzo podoba mi się to zdjęcie.

A teraz idę zagłębiać się w Ravelry i obmyślać co by tu następnego wrzucić na druty :) 

14 komentarzy

  1. Przepiękne zdjęcia wcale nie dziwię się że autorka wzoru wykorzystała je na stronie projektu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super i ty w niej też :) Nabrałam ochoty, żeby zrobić ją natychmiast ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja bym się nie zastanawiała tylko już trzymała druty w dłoniach :D

      Usuń
  3. Piękna chusta w cudnym kolorze:) Świetnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarość i spokojny, nieprzekombinowany wzór - w sumie to ponadczasowa elegancja plus przytulność w bonusie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wzory właśnie lubię najbardziej, gdzie za jakiś czas nie będę musiała zastanawiać się czy jeszcze wypada daną rzecz założyć, czy już nie :)

      Usuń
  5. Super!
    Wygląda bardzo przytulnie, aż zatęskniłam za swoim wielkim wełniakiem.
    Teraz mam ochotę na coś jeszcze większego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej już bym się nim owinęła, ale istnieje prawdopodobieństwa posądzenia o nienormalność gdy wyjdę w nim na ulicę, także poczekam aż się ochłodzi bardziej ;)
      Ja też - w planach mam jeszcze jeden z wzorów tej autorki i będzie WIELKI :D

      Usuń
  6. Wow... wygląda super, tylko szkoda, że teraz mamy lato :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony kolor i prostota ściegu przemówiły do mnie "też chcesz taką! ". Piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sezon zimowy przed nami więc taki szal chyba przyda się już niedługo :) Btw świetne regały na książki :) szukam właśnie takich stylowych i pasujących do siebie mebli :) w ogóle pięknie masz tam u siebie :) obejrzałam kilka zdjęć z innych wpisów i powiem szczerze, że jestem pod wrażeniem :) !! Ja dopiero się wprowadzam z córką do nowego domu i szukam pomysłu na aranżację wnętrza (jest po podstawowym wykończeniu) ale puki co nie wpadłam na nic ciekawego. Zazdroszczę Ci, masz tam tak pięknie :) Muszę przeszukać internety bo jak widzę to bezgraniczne źródło pomysłów. Ostatnio słyszałam o domzpomyslem.pl bo koleżanka poleciła i sama się z nimi kontaktowała. Pozdrawiam :) Będę zaglądała regularnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)

Latest Instagrams

© baba w domu. Design by FCD.