Witaj luty + wspólne dzierganie i czytanie #04


W lutym niestety również nie obyło się bez małego opóźnienia, ale już przybiegam z nową, świeżą tapetą z kalendarzem na luty :)
Początkowo planowałam zrobić ją w konwencji walentynkowej, ale zmieniłam zdanie. Postanowiłam przywołać zimę, może się uda :) Poza tym tapeta listopadowa była tak bardzo serduszkowo-czerwona, że na jakiś czas starczy. Mam nadzieję, że moje zaklinanie zimy przypadnie Wam do gusty :)



A jako, że dzisiaj jest środa, na blogu nie może zabraknąć Wspólnego dziergania i czytania. W końcu pojawiła się u mnie nowa książka, której przeczytanie na pewno nie zajmie mi całego miesiąca, bardziej dwa dni.

Moja lektura to Nie taka dziewczyna. Młoda kobieta o tym, czego „nauczyło” ją życie, Leny Dunham. Jest to nowość Wydawnictwa Czarne - w księgarniach ukazała się w dniu dzisiejszym. Postać Leny znam z serialu Dziewczyny, gdyby nie on, nie wiem czy bym po nią sięgnęła, czy w ogóle wiedziałabym kim jest Lena. Po jej filmowej twórczości mniej więcej wiem czego mogę się spodziewać po tym zbiorze felietonów i mam nadzieję, że się nie zawiodę.


Natomiast robótkowo znów królują u mnie mitenki, z tego wzoru, zmnieniają się tylko kolory i rozmiary. I jeszcze kuzynki, dla których je dziergam :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za śliczną tapetę, jest naprawdę urocza.
    Super, że bierzesz udział w mojej zabawie, dzięki temu mogłam trafić do Ciebie i zaraz zabieram się za zwiedzanie.
    A książkę właśnie trzymałam dzisiaj w rękach w Empiku, ale zrezygnowałam, bo właśnie nie przemawia do mnie serial - może za mało obejrzałam, albo nie jestem po prostu w wieku docelowym. Ale jestem bardzo ciekawa jakie będzie zbierała recenzje u nas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimę przywołałaś skutecznie, przynajmniej u mnie :) piękne mam widoki za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna tapeta. serialu nie znam, ale mam jakąś ogólną słabość do książek Czarnego. Szczególnie uwielbiam ich reportaże i linię wschodnią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, gdyby mi się chciało tak malować jak mi się nie chce XD
    Serialu nie znam, ale chyba widziałam screen jak jakaś bohaterka dzierga.
    Ja wkręciłam się w "Desperate Housewifes". :p I nawet tam chyba nawet w trzech odc. pojawiły się druty i włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne mitenki robisz! Obejrzałam sobie te, które wskazałaś w linku :) Te, widzę, będą czarno-białe. Nie znam ani tego serialu, ani książki - na którym programie emitują ten serial?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tapeta piękna, pasująca do tego, co za oknem :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)