Post o braku decyzyjności + wspólne dzierganie i czytanie #06

Dzisiaj środa więc czas na Wspólne dzierganie i czytanie. Na obu tych polach zdecydowanie bez szaleństw - książka jest dokładnie ta sama co w zeszłym tygodniu - Jestem kotem, Natsume Sōseki, a robótkowo, cóż...
Przymierzam się do lutowej czapki, wzór wybrałam już dawno - Little Scalops, oczywiście w wersji pełnowymiarowej, na moją dorosłą głowę, włóczkę również nabyłam jakiś czas temu i tu moja decyzyjność się kończy. Nie wiem czy zrobić czapkę w wersji z czerwonym dołem i szarą górą.


Czy z szarym dołem i czerwoną górą. Co prawda włóczki mam tyle, że starczyłoby mi na oba warianty, ale to już byłaby totalna rozpusta ;) 

Natomiast to co zeszło z szydełka to pufiaste mitenki, tym razem w wersji bardziej stonowanej kolorystycznie. W tym tygodniu chcę zrobić jeszcze jedne takie, tym razem w rozmiarze dziecięcym i na jakiś czas robię sobie przerwę od tego wzoru - robi się go bardzo szybko, ale jest tyle ciekawych ściegów, które tylko czekają żeby je wykorzystać :)


17 komentarzy:

  1. Mitenki są bardzo ładne, sama chciałabym takie mieć, a co do czapki, to może dwustronną zrób i będziesz miała wtedy szarą z czerwonym dołem i czerwoną z szarym dołem, a jeśli nie chce Ci się takiej robić, to wybierz ten wariant, w którym Ci bardziej do twarzy będzie - w moim przypadku byłaby to szara góra z czerwonym dołem. Albo odwrotnie, bo płaszcz mam czerwony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwustronna robótka trochę mnie przeraża. W sumie to bardziej niż trochę - nigdy niczego tak nie robiłam. Ale już się zdecydowałam na wariant kolorystyczny - będzie szary dół i czerwona góra :)

      Usuń
  2. Patrzę na te czapki i też mam problem w podjęciu decyzji :) Biorąc pod uwagę, że mam już czapkę czerwoną, więc zrobiłabym szarą górę i czerwony dół.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to faktycznie masz ciężki wybór :)
    A mitenki są rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, "Jestem kotem"! Gdyby nie ten post, w życiu bym nawet nie pomyślała, że ta książka została wydana w Polsce. Znalazłam w internecie "Kokoro", które w sumie bardziej mnie interesuje, ale jest po angielsku i jakoś nie mogę się zabrać za czytanie...
    A czapka, choć zupełnie się nie znam, będzie wyglądała rewelacyjnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że została wydana w Polsce to była kilkukrotnie wznawiana, chociaż teraz to i tak jest chyba tylko do dostania na allegro, ale lepiej tam niż wcale :)
      Dzięki :)

      Usuń
  5. Włóczka jest tak piękna, że na Twoim miejscu chyba skłaniałabym się ku rozpuście i robiła dwie czapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyśliłam sobie komplet - czapkę z czerwoną górą i szarym dołem i do tego jednopalczaste rękawiczki z kolorami na odwrót :D

      Usuń
  6. Włóczka wygląda cudnie, właśnie dumam nad zakupem jej na czapkę i szalik :) Myślisz, że będzie bardzo gryzła w głowę? ;) Zrobiłam czapkę z włóczki Nepal i gryyyyzie... właśnie w niej siedzę, więc czuję ;)
    W sumie bardziej mi się podoba zestawienie kolorystyczne jak we wzorze - czerwień na dolne, szarość na górze. Jest taka bardziej... zrównoważona i mam wrażenie, że będzie to lepiej wyglądać na człowieku ;) Ale mogę się mylić, więc lepiej faktycznie zrób dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam z niej już dwie czapki, jedną dla siebie i drugą dla prawiemęża i żadna z nich nie jest gryząca. Włóczka ta jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku. Niestety nie jestem w stanie jej porównać do Nepala, bo z tej nic nie robiłam. Ale zawsze można kupić jeden motek na próbę :)
      Postanowiłam, że góra będzie czerwona a dół szary. I chyba machnę do kompletu jednopalczaste rękawiczki z kolorami na odwrót i będę wtedy przeszczęśliwa :D Chociaż zastanawiam się też nad szalikiem z takim wzorem :)

      Usuń
  7. Mitenki są super. A w czapce nie pomogę bo nie lubię czerwonego na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, tytuł książki brzmi ciekawie. ,,,^..^,,, A dylematy włóczkowe, kolorystyczne są straszne, wiem coś o tym. Ja chyba tym razem byłabym za czerwonym przy twarzy a szare na reszcie. Ale jak sama pisałaś, możesz zrobić dwie XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie robione mitenki! Podobają mi się bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne mitenki.
    Ciekawa jestem czy już zdecydowałaś jak mają się układać kolory w czapce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wybrałabym szary dół i czerwoną górę :-) ale oczywiście musisz zobaczyć w którym kolorze będzie Ci lepiej :-) mitenki też super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jak patrzę na to co wychodzi spod ręki, czy tam druta/szydełka, jakiejś blogerki, łzy cisną mi się do oczu. U mnie to jakaś porażka na całej linii ;)
    ____________
    Natalia, http://www.pieceofsimplicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mitenki są śliczne :) w końcu je mam :) a jak grzeją :) Dzięki kuzyneczko :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)