Wspólne dzierganie i czytanie #01

Dotarła dziś do mnie tak bardzo przykra wiadomość, że nie wiedziałam czy dodawać tu dzisiaj notkę, czy nie. Ale doszłam do wniosku, że moja bezczynność niczego nie zmieni, jedyne co mogę zrobić to czekać na jakąkolwiek informację, nawet jeśli będzie to ta najgorsza.
Dlatego mimo wszystko postanowiłam dołączyć do Wspólnego dziergania i czytania u Maknety, w końcu było to jedno z moich noworocznych postanowień - regularnie dodawać posty do WDiC.

Tak więc na szybkości, na szydełku mam czapkę, w sumie to już końcówka, jeszcze tylko parę okrążeń + pompon. Czapka jest częścią kompletu - dorobię do niej jeszcze mitenki. 
Czytelniczo zaś - Paweł Huelle, Śpiewaj ogrody. Jest to książka, która urzekła mnie już jakiś czas temu gdy była czytana w Programie Trzecim Polskiego Radia. Niestety nie dane mi było odsłuchać całości dlatego też postanowiłam nadrobić w wersji papierowej.

8 komentarzy:

  1. I znowu zachwycasz mnie wzorkiem! :)super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Ci z powodu przykrych wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, oby nic złego się nie stało. Dobrze, że zrobiłaś wpis - odwiedzisz blogowe koleżanki, odciągniesz trochę myśli, może pomoże to jakoś. Śliczna czapka! A tytuł książki zapisałam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za dobre wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę, żeby wszystko poukładało Ci się jak najlepiej, jak najmniej przykrych wiadomości! Spokoju ducha i głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby wszystko rozwiązało się pozytywnie. Trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka wygląda na ciepłą, podoba mi się jej wzór. Wszystko dobrze się ułoży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesyłam Ci dużo dobrych myśli - w trudnych sytuacjach niewiele więcej można zrobić....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)