Wspólne dzierganie i czytanie #03 - odcinek wstydliwy

Jak co środa czas na Wspólne dzierganie i czytanie. Jak w tytule, dziś odcinek wstydliwy, a to dlatego, że u mnie trzeci tydzień ta sama książka, czyli Śpiewaj ogrody Pawła Huelle. 
To nie jest tak, że jest to książka zła, o nie, książka jest bardzo dobra, ale jednocześnie strasznie męcząca. Akcja snuje się w niej bardzo powoli. Kilka przeplatających się ze sobą wątków powoduje, że co jakiś czas muszę się cofać o kilka stron, by nie zgubić się w tej nieśpiesznie snutej opowieści. Przede mną jeszcze trochę ponad 100 stron i mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać do końca stycznia, w końcu to pierwsza z mojej listy 12 książek na 2015 rok. 

Natomiast robótkowo jest postęp. Nabrałam dzisiaj na druty styczniową czapkę z wyzwania 12 czapek w 1 rok. Wzór to Utopia hat. O ile jest on bardzo prosty, to dziś zdecydowanie nie jest mój dzień, wszystko mnie drażni i tak samo było z tą robótką. Zaczęła mnie denerwować już w momencie nabierania oczek, które musiałam przeliczać aż 3 razy, bo ciągle coś. Udało mi się również zacząć przerabiać wzór bez połączenia robótki na okrągło. Zrobiłam tylko ściągacz i dwa rzędy wzoru i na dzisiaj już pasuję zanim napsuję coś bardziej.

7 komentarzy:

  1. Czapa zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka zawsze się przyda, a w końcu luty przed nami i jakieś mrozy tej zimy też będą :0

    OdpowiedzUsuń
  3. a do mnie właśnie dotarłą z Polski ta książka. niedługo będę się za nią zabierać.
    zajrzałam na raverly - piękna czapka. aż nabrałam ochoty na wydzierganie takiej.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało stycznia zostało więc dziergaj szybko. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są takie dni, że nic nie idzie - ani, czytanie, ani dzierganie, kompletnie nic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Huelle - to świetny autor. Bardzo podobał mi się "Mercedes Benz. Z listów do Hrabala". Każda książka potrzebuje swojego czasu na czytanie, raz więcej raz mniej. "Obłomowa" czytam od tygodnia i jeszcze nie dotarłam do połowy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)