Tęczowe mitenki

Jakiś czas temu, wydziergałam "pączkowe" mitenki. Były one jednym z prezentów jakie przygotowałam na akcję mikołajkową organizowaną przez Marysię z art attack. Oczywiście zdjęcie* świeżo skończonej robótki musiało się znaleźć na fanpage i instagramie, gdzie zobaczyła je moja kuzynka i poprosiła o takie same dla siebie. Jedynym warunkiem była jak największa ilość kolorów. Trochę zeszło zanim się za nie zabrałam, ale w końcu są :)

Mitenki są zrobione z włóczki Magic z YarnArtu w kolorze 601. Zużyłam na nie około jeden 100 gramowy motek. Około, bo ze względu na dość przypadkowe farbowanie, górę lewej zrobiłam z innego motka niż całą resztę. Nie chciałam żeby wyszła ona cała mdła, a taki kolor został w motku, z którego zaczynałam. 
Bardzo przyjemnie pracowało mi się z tą włóczką, mimo tego, że w motku zdarzały się miejsca zdecydowanie grubsze niż reszta splotu.
Jej zdecydowaną zaletą są intensywne kolory, do których idealnie pasują drewniane guziki w kwiatki :)

Mam nadzieję, że Wam podobają się tak samo jak mi. I przede wszystkim, że właścicielka będzie z nich zadowolona :)

Chciałam również podziękować za ciepłe słowa pod ostatnią notką. Naprawdę znaczą one dla mnie wiele. Uściski dla Was <3

*Z założenia post ten miał zawierać obie wersje mitenek. Te pierwsze oczywiście miały swoją porządną sesję zdjęciową, jednak czekały na powstanie tych i wtedy miało być wielkie wow. Niestety dziś okazało się, że tamte zdjęcia najprawdopodobniej przepadły podczas czyszczenia karty z aparatu, chociaż do sprawdzenia został jeszcze jeden pendrive, którego niestety w tej chwili nie ma w domu. Mam cichą nadzieję, że się na nim znajdą i wtedy oczywiście umieszczę je na blogu.

4 komentarze:

  1. Ślicznoty, pięknoty!!! :D Jak się przemogę to ten wzór umieszczę na najbliższym kominie! :D Jest boski!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne żulówki! Fajny ścieg, ładne kolory, ale najbardziej podobają mi się guziki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne mitenki, a te guziczki takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne poduszkowce! :D Super wyglądają.

    Ah i Muminki... muszę kiedyś mieć w domu wszystkie części. ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)