Witaj grudniu!

Grudzień zapowiada się pełen pracy - do wydziergania mam kilka czapek, mitenki, no i w końcu powinnam skończyć pled. Właściwie byłam już na etapie wciągania nitek do środka, ale stwierdziłam, że nie podoba mi się brzeg, który zrobiłam także sprułam całość i będę go robić jeszcze raz - jak najmożliwiej prosto, czyli półsłupki bez żadnych udziwnień.
Prócz tych pewnych robótek pewnie pojawi się coś jeszcze - pewnie gdzieś czai się wzór, który tylko czeka aż go odkryję ;) 
Ale, najpierw trzeba się dobrze przywitać z grudniem, a nie ma nic lepszego na początek nowego miesiąca jak smakowicie wyglądająca tapeta z pierniczkami, które wprowadzają w świąteczny nastrój :)

Tapeta to podobnie jak w listopadzie akwarela z dodanym w Illustratorze kalendarium. Bardzo dobrze mi się nad nią pracowało - uwielbiam pierniki dlatego nie mogło być inaczej :)








Mam nadzieję, że tapeta się Wam podoba i osłodzi czekanie do Świąt. Udanego grudnia! :)

2 komentarze:

  1. Przepiękna tapeta! Chyba ściągnę sobie do pracy, żeby sobie czas umilić!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)